7 Ocak 2013 Pazartesi

renk renk tütülerimiz ve biz:)

 müşerref benim en iyi arkadaşım. benden 6 ay küçük:) ben onu öyle bir anlatmışım ki anneme veli toplantısında annem "müşerref kimin kızı" sorusuna Zeliha teyzem "benim" demiş . Ertesi gün annemi çığlık çığlık aradı zeliha teyzem. anneme "sen nasılllll bişisiiiin sen neden böyle bişiler yaptığını söylemiyorsun" Annemin daveti üzerine evimize geldi biz okuldaydık tabiii:))
 vee örgü oyuncakla başlayan yola "tütü etekler" eklendi bizde mankenlik yaptık annelerimize
 kamera arkası pek bi ağladık flaş patlayınca hiç bişi olmamış gibi gülümsedik:)
 annem en son "bu devirde manken olacaksın şu kaprislere bak menajerlik zor iş ayyy yoruldum" diye çığlıklar atıyordu:)
 aslında fotoların arka fonu değişmesi gerek deee nerde bizde o sabır.
 cuma günü (04/01/2013) çekim tarihi idi.
ee yineden iyi sabretmişiz:)
sizinde çocuklarınızın renk renk tütüleri olsun isterseniz 506,933,67,57 annemin telefon numarası:)

2 yorum:

  1. Yerim ben sizi de tütülerinizi de,çok şekersiniz çokkkkkk

    YanıtlaSil
  2. çok tatlı etekleriniz sizin,maaşallah

    YanıtlaSil