3 Ocak 2013 Perşembe

keçeden köpek balığı,ahtapot,deniz yıldızı

 öğretmenimiz biz bu okula geçmeden önce bu etkinliği yaptırmış Aslında aralarında balık krakerler kullanılmış olmalıydı ama balık kraker almadan okula götürmek zorunda kaldım. Öğremetmenim böylede çok beğendi.
pek balığı, yıldız ve ahtapot ben istedim annem keçeden kesti. Ahpatopun papatya koyduk başına aslında ben göz yapıştırmak istedim annem bu gözler daha sağlam olur düşmez dedi ve dikti:)
dans eden bir yıldız istedim. köpek balığı onu yemesin istedim kocaman dişlerini göstererek geliyor yıldıza doğru. annem yerleşimi çok beğendi "benim kızım acaba simetri hastasımı olacak" dedi durdu o da ne demekse:)

4 yorum:

  1. köpek balıyı yemesin anneeeeeeeeee diyo duru :)
    senin o güzel yüreğin yeter kırekerin olmasada harika olmuş bu elacım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) duru da benim gibi demiş bak...
      teşekkür ederiiiz:)

      Sil
  2. kuzummm ne güzel çalışmalar yaptırıyorlar size böyle ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evettttt seviyoruz bu tür işleri nede olsa annem hep yanımda:))

      Sil