1 Kasım 2013 Cuma

iyiki doğmuşum...

bu sabah ilk doğum günü hediyemi gözümü açar açmaz aldım... neler gördüm bu resimde 
  • ilk gördüğüm kedilerdi çok severim ben kedileriiii
  • sonra kirazları gördüm "ama sonbahardayız demekki babam için yaz" dedim...
  • havai şimşekleri (fişekleri) gördüm içinde mi patlıyor acaba anne? diye sordum
  • balonları gördüm nasılda severim kuşları,çiçekleri ve benim güneşim hep kocaman gülümser

bende seni çok seviyorum babacım... tabii annemideeeee çok seviyorum... iyiki doğmuşum...


4 yorum:

  1. Güzel kızımmm büyümüş mü :)) çok uzun yıllar sağlıkla ve sevdiklerinle el ele kutla bu güzel günü. Kocaman öpüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 6 :)) çok teşekkür ederizz:) amiiiinnn bizde çok öpüyoruuzzz

      Sil
  2. mutlu yıllar ela'cığım... ♥NK

    YanıtlaSil