19 Kasım 2012 Pazartesi

canım öğretmenime erken veda


nereden çıktı şimdi bu tayin işi... 
neden ayırıyorlar bizi...
 ya gelen yeni öğretmenimiz Elif öğretmenimiz gibi kocaman gülümsemezse... 
ben artık okula gitmek istemiyorum...




annem dün akşam "ben öğretmenimin kocaman gülümsemesini özleyeceğim" demem üzerine, öğretmenizede benim kocaman sevgiyle bakan gözlerimi unutturmayacak 2 kurbiş ördü biri bana biri Elif Öğretmenime
SENİ ÇOK SEVİYORUM ELİF ÖĞRETMENİM yıldızlarını bıkakıp gitme...


kızımın duyguları yazarken çok zorlandım... cuma gününden bu yana nasıl anlatırım ne deriz diye düşünüyordum. cumartesi günü "tayin" i anlattım kızıma pazar akşam üzeri ise öğretmeninin tayini çıkmış annecim dememle kıyametler koptu. en azından bu zorunluğu ayrılığın nedenini öğrendiği için kızamıyor ama çok üzülüyor.
bende nacizane 2 kurbiş ördüm Elif öğretmen kızım için kocaman kocaman bakıyor der. Elamda öğretmeninin kocaman gülümsediğini söylüyor. bu 2 küçük kurbiş ikisinin arasında bir anı olarak sevgiyle kalmasını dileyerek...

1 yorum:

  1. Ay kıyamam ben sana bende 3.sınıfta öğretmenimden ayrılırken çok göz yaşı dökmüştüm.Öğretmenimizde çok güzelmiş ve gerçekten çokta güler yüzlü...

    YanıtlaSil